کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار Ocenaudio ویرایشگر صوتی قدرتمند سیستم‌ عامل‌ ها

اوکن‌ اودیو یک نرم‌ افزار ویرایش و تحلیل صدا و موسیقی است که استفاده از آن سریع و آسان است. این نرم‌ افزار برای کسانی که می‌خواهند بدون پیچیدگی فایل‌ های صوتی خود را ویرایش و بررسی کنند، ایده‌آل است. اما اوکن‌ اودیو ویژگی‌ های قدرتمندی هم دارد که کاربران حرفه‌ای را هم راضی می‌کند. برای ساختن اوکن‌ اودیو، ابزارهای قوی ویرایش، تحلیل و دستکاری صدا به نام اوکن فریم‌ ورک ساخته شد. همچنین اوکن‌ اودیو بر اساس فریم‌ ورک Qt ساخته شده که یک کتابخانه معروف برای ساخت نرم‌ افزار برای سیستم‌ عامل‌ های مختلف است.

 

نرم افزار Ocenaudio ویرایشگر صوتی قدرتمند سیستم‌ عامل‌ ها

 

پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌ های مختلف

اوکن‌ اودیو برای همه سیستم‌ عامل‌ های اصلی یعنی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. برنامه برای هر سیستم‌ عامل از یک منبع اصلی ساخته می‌شود تا بهترین عملکرد و سازگاری با سیستم‌ عامل را داشته باشد. همه نسخه‌ های اوکن‌ اودیو ویژگی‌ های یکسانی دارند و رابط کاربری آن‌ ها یکسان است، بنابراین مهارت‌ هایی که در یک سیستم‌ عامل یاد می‌گیرید را می‌توانید در بقیه سیستم‌ عامل‌ ها هم استفاده کنید.

 

پشتیبانی از افزونه‌ های VST

اوکن‌ اودیو از افزونه‌های VST (تکنولوژی استودیوی مجازی) پشتیبانی می‌کند و به کاربران دسترسی به تعداد زیادی افکت می‌دهد. مثل افکت‌ های اصلی، افکت‌ های VST هم می‌توانند از پیش‌نمایش زنده برای تنظیم راحت‌تر استفاده کنند.

 

پیش‌ نمایش زنده افکت‌ ها

استفاده از افکت‌ هایی مثل اکولایزر، تقویت صدا و فیلتر کردن بخش مهمی از ویرایش صداست. اما رسیدن به نتیجه دلخواه فقط با تنظیم کنترل‌ها خیلی سخت است و باید صدای پردازش شده را هم بشنوید. برای راحت‌ تر کردن تنظیم افکت‌ های صدا، اوکن‌ اودیو ویژگی پیش‌ نمایش زنده دارد: شما موقع تنظیم کنترل‌ ها صدای پردازش شده را می‌شنوید. پنجره تنظیم افکت همچنین یک نمای کوچک از سیگنال صوتی انتخاب شده را نشان می‌دهد. شما می‌توانید مثل رابط اصلی در این نمای کوچک حرکت کنید، قسمت‌ های مورد نظر را انتخاب کنید و نتیجه افکت را به صورت زنده بشنوید.

 

انتخاب چندگانه برای ویرایش‌ های دقیق

برای سرعت بخشیدن به ویرایش فایل‌ های صوتی پیچیده، اوکن‌ اودیو قابلیت انتخاب چندگانه دارد. با این ابزار عالی، می‌توانید چند قسمت مختلف از یک فایل صوتی را همزمان انتخاب کنید و آن‌ها را گوش کنید، ویرایش کنید یا حتی یک افکت به آن‌ ها اعمال کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید فقط قسمت‌ هایی از یک مصاحبه که مصاحبه شونده صحبت می‌کند را نرمالایز کنید، کافی است آن‌ ها را انتخاب کنید و افکت را اعمال کنید.

 

ویرایش کارآمد فایل‌ های بزرگ

در اوکن‌ اودیو هیچ محدودیتی برای طول یا تعداد فایل‌ های صوتی که می‌توانید ویرایش کنید وجود ندارد. این نرم‌ افزار با استفاده از یک سیستم مدیریت حافظه پیشرفته، فایل‌ های شما را باز نگه می‌دارد بدون اینکه حافظه کامپیوتر شما را هدر دهد. حتی در فایل‌ های چند ساعته، عملیات‌ های ویرایش رایج مثل کپی، برش و چسباندن تقریباً آنی انجام می‌شوند.

 

نمودار طیفی کامل

علاوه بر نمایش امواج صوتی فایل‌ های شما، اوکن‌ اودیو یک نمای طیفی کامل و قدرتمند هم دارد. در این نما، می‌توانید محتوای طیفی سیگنال صوتی خود را با بیشترین وضوح تحلیل کنید. کاربران حرفه‌ای با دیدن اینکه تنظیمات نمودار طیفی به صورت زنده اعمال می‌شود، شگفت‌ زده خواهند شد. نمایشگر بلافاصله با تغییر ویژگی‌ هایی مثل تعداد باند فرکانسی، نوع و اندازه پنجره و محدوده دینامیکی نمایشگر بروز می‌شود.

 

تغییرات نسخه ۳.۱۴.۰ اوکن‌ اودیو:

  1. اضافه شدن آرگومان‌ های خط فرمان
  2. اضافه شدن راهنما های سطح صدا
  3. اضافه شدن تم روشن جدید
  4. رفع مشکلات در افکت‌ های VST و Audio Unit
  5. رفع مشکل تکرار مارکرهای Aiff
  6. رفع باگ‌ ها و بهبود های دیگر
  7. بروزرسانی فرایند ساخت برای لینوکس و ویندوز

 

دانلود نرم افزار Ocenaudio

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50591 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/04 تعداد مشاهده: 86
سافت گذر